piątek, 19 lutego 2010

Revoked Final Trailer

REVOKED FINAL TRAILER from REVOKED MEDIA on Vimeo.

Kilkadziesiąt dłuższych chwil temu Boyzi, member najniebezpieczniejszego gangu Apollo Boyz (czym się różnią od gangu rozrabiających brodaczy Silesia Fixed), pytał mnie o trailer do filmu, którego tytułu nie pamietał. Naprowadzał mnie słabo, mówił tylko o jakimś electro na początku. Tak się chłopak jara swieżo podkupionymi nowymi i czarnymi Alexami Ace 18 na grube slicki do swojego Cuttera, że nie wiedział co gada heh. Zapytałem go i okazało się, że chodziło jemu o niedawno ukazany trailer Revoked. Dzisiaj wyszedł trailer ostateczny. Specjalnie dla ciebie Boyzi.
W poprzednim poście był Matt Spencer, a tutaj w produkcji Revoked oprócz niego występują jeszcze: Justin "Congo" Mitchell, Derek Joseph, Gus Molina oraz Richard Baldwin. Premiera filmu odbędzie się 13 marca w Long Beach podczas imprezy Downtown Showdown. Film można już zamawiać na stronie Revoked.
Video złapane na Prolly is not Probably.

2 komentarze:

  1. spoko, ale ten z elektro bardziej mi wchodzi :) tylko gdzie ja tam widzialem czern i biel? za duzo juz ogladam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno wzrok sie psuje od czestych praktyk onanistycznych chuopak.
    sponsoring Velo i Hold Fast polegal na tym, ze eka dostala po komplecie obreczy i paskow na glowe

    OdpowiedzUsuń