sobota, 20 lutego 2010

Fight with Flight Flatland Contest 2010

FWF FLATLAND CONTEST 2010 from Lachlan Cameron on Vimeo.

Musiałem wrzucić ten klip ze względu na podkład muzyczny. Dawno minęły (haha przy sprawdzaniu pisownii program zasugerował mi tutaj słowo "minety") czasy kiedy słuchałem dubstep. Było to w 2007 oraz 2008. Znudziłem się jednak tymi dzwiękami, ale czasem wpada mi w ucho jakaś nowa produkcja jak te w klipie od Mt Eden. Pochodzi on z Auckland w Nowej Zelandii i przydomek chyba zaczerpnął od nazwy wzgórza Eden w tym mieście.
To jest Mt Eden, a tak wygląda widok na Mt. Eden, swoja droga piękny.
Może muzycznie nie jest to nic wybitnego, ale dobrze nastraja mnie dzisiejszego poranka. To dubstep wiosna idzie. Na obraz w klipie tez można popatrzeć. Jest to część eliminacji do finałów FWF odbywającego się w Indianapolis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz