piątek, 15 stycznia 2010

Tractor


Traktor. Właśnie tak mogę określić ta maszynę przedstawiciela gatunku 700cmx. Należy ona do Krisa z Locked Cog i nie jest oszczędzana co widać choćby po przedniej obręczy. Jak twierdzi Kris jest to wynikiem skakania tym rowerem na wcześniejszej oponie o profilu 32c, która w dodatku nie była wystarczająco napompowana. Rama to bodaj Scrambler i widziałem już taką połamaną w pól na zdjęciach użytkownika forum Trick Track. Tamta podobno nie wytrzymała 180ny. Kris jeździ tym rowerem na powrót po tym jak został skradziony jego Nemesis Project Trackfighter, czyli ten sam model, o którym pisałem kilka postów wstecz.
Koncepcja roweru bardzo mi się podoba, lubię malowanie ramy. Nie podobają mi się tylko wykorzystane części takie jak obręcze, sprocket i korby. To dlatego, że jeszcze się do tej firmy nie przekonałem. Nie ma dużego doświadczenia, nie działa na scenie BMX, więc jest tym samym niesprawdzona. Kris je otrzymuje za darmo i pewnie za jego rownież sprawą bedą udoskonalane.
Ciekawe jest to, że Kris jeździ bez pasków, ale nie ma problemów z jego stylowymi sliderami do big spina, 180tką czy innymi kuglami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz