A propos Tom'a La Marche tutaj ostatni rower zbudowany na prototypowej ramie Scissor produkcji Charge Bikes. Do tego rowniez prototypowe piasty Charge z przykrecana na 4 sruby z glowkami torx koronka (wczesniej Profile Racing dostarczal jemu piasty i chyba tak nadal jest). Ogumienie o kosmicznie duzym profilu opony bo 700x45c. Reszta to korby Sugino, strapsy Hold Fast, kierownik Truvativ.
Zajrzyjcie na stronke producenta firme Charge, a wiecej zdjec roweru Tom'a na jego sekcji prowadzonej dla tejze firmy tutaj.
Ostatnio na poczatku listopada podczas Peel Sessions w Philadelphi Tom uzywal roweru z piastami i korbami Profile, kierownica Answer Pro Taper i oponami Continental Contacts 700x47c zalozonymi na obrecze Velocity Chukker o szerokosci 24mm. Pelna specyfikacja wraz ze zdjeciami na blogu John'a Prolly.
Takze polecam wywiad z Tom'em okraszony zdjeciami umieszczony na blogu WRAHW prowadzonym przez Torey Thornton'a.
Ponizej film z sesji w Philadelphii rodzinnym miescie Tom'a, zamieszczony przez Prolly'ego okupanta Prolly is not Probably.
Boobleg Sessions from John Prolly on Vimeo.
to sa juz bmx'y. nie kupuje tego
OdpowiedzUsuńto nie sa beemixy
OdpowiedzUsuń